Pilates

Επίπεδο
Για αρχάριους και προχωρημένους
Πρόγραμμα
Δευτέρα - Τετάρτη - Πέμπτη

Ο Pilates, πίστευε ότι ο κορμός, είναι η «δύναμη» του σώματος. Έτσι, υπάρχει μια εστίαση στον κορμό σε κάθε κατηγορία ασκήσεων. Ο κορμός περικλείει τα πάντα, από τον εγκάρσιο κοιλιακό σας, τους μυς της πλάτης, έως τη λεκάνη.

Με τη μέθοδο Pilates επιτυγχάνετε:

  • ευλυγισία των μυών
  • συμμετρική στάση του σώματος
  • έλεγχο της αναπνοής
  • ενδυνάμωση των κοιλιακών και του κορμού γενικότερα
  • σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης και της λεκάνης
  • μεγαλύτερο εύρος κίνησης των αρθρώσεων
  • ενώ ενδείκνυται και για την αποκατάσταση μυοσκελετικών παθήσεων και τραυματισμών.

Μέσω της άσκησης Pilates μπορεί να επιτευχθεί απώλεια βάρους, και βελτιωμένη κινητικότητα. Με έμφαση στις σωστές αναπνοές, στη σωστή στάση της σπονδυλικής στήλης, έρχεστε σε αρμονία με το σώμα σας. Στην πραγματικότητα μαθαίνετε πώς να ελέγχετε την κάθε κίνησή του!

Επίσης συμβάλλει στη βελτίωση της συγκέντρωσης, στη μείωση του stress και του άγχους, προσφέροντας περισσότερη ενέργεια.

Απευθύνεται σε όλους ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας και επιπέδου του ασκούμενου. Ενδείκνυται ως ιδανικός τρόπος άθλησης για άτομα που ταλαιπωρούνται από τραυματισμούς,μυοσκελετικά προβλήματα ή χρόνιες παθήσεις.

Instructor

Katerina Palla